Feber

Stackars lilla Tino, har fortfarande lite feber efter sprutorna.
Så idag har det blivit en heldag inne. Med tanke på värdet så spelar det ingen roll för mig.
Det är kallt och blåsigt ute, så någon direkt vilja till att gå ut har varken jag eller Sebbe.


Tino har sovit mesta del av dagen, så jag har börjat packa hans väska inför resan ner till Halmstad.
Vi ska hälsa på hos Farmor och farfar. (Sebbes päron)
Ska bli otroligt skönt att få komma iväg lite och roligt att träffa dom igen.
Det var ett tag sedan vi träffade dom, närmare bestämt 2 månader sen..
Ojoj, undra om dom märker någon skillnad på Tino. Men det tror jag allt! hehe

nu blir det till att diska och plocka lite i lägenheten.
Tyvärr finns det inte så mycket att skriva om just nu, så jag sätter allt punkt här :)


ha det fint där ute :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback