Härligt väder..



Nemen se där jaa. Dagarna sprang visst i väg ännu en gång!
Helt sjukt så fort allt går.

Nåja, nu sitter jag framför min dator och försöker blogga i alla fall. Har en skärm som inte alls mår så bra!
Får ha en mini ruta i mitten av skärmen..
Otroligt jobbigt, men det kunde ju vara värre. Kunde ju ha en helt svart skärm bara ;) hehe

I helgen åkte vi iväg till Hjo och gick en promenad och passade även på att hälsa på min farmor! :)
Skönaste tanten ever.. Jag lovar! Hon skällde på mig för att mitt underhår nu mera är lila.. hehe
Hon blev också väldigt chockad över att Tino fortfarande är liten fast ändå duktig på att stå och sitta.
Jaa, den lilla prinsen har kommit på att det är riktigt roligt att stå och hålla i mammas ena hand.
Att det kan vara så roligt är ju rätt knepigt :)
Sitta och kvälls mysa med mamma och pappa framför tv är också väldigt roligt tydligen ;) eller att bara sitta och titta ut genom fönstret. hehe Vilken liten gullunge :)

Idag så har vi redan hunnit med en lång promenad i det fina vädret. Visst är det vitt på marken ännu en gång, men solen lyser och det är skönt!
Om en liten stund så ska det bli en till promenad.


Dags att fixa lite mat innan det blir en till promenad!
Njuut av vädret alla där ute, det ska vi göra i alla fall :P





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback