Hemma igen..


Så var man hemma från halmstad igen. har haft det riktigt roligt där nere :)
Lilleman har fått träffa sin farbror för första gången. Vi har även hälsat på Sebbes mormor och gudföräldrar. Otroligt trevligt och längtar verkligen tills nästa gång.
Visst var det otroligt härligt att åka ner dit, men det var förbannat gött att få komma hem igen.

Jag och sebbe passade även på att åka till havet och kolla. Usch så otroligt fint det var när solen stod högst på himmelen och isen fortfarande låg kvar.

Hade tänkt att slänga in bilder från vår vistelse i halmstad, men det får jag göra en annan gång.


Vi har äntligen beställt ett nytt bredband och hoppas att jag kan få igång min dator snart så att jag kan få igång bloggen igen. Om inte annat så läggar jag in bilder senare i dag eller någon annan dag.

Jag hoppas även att jag ska kunna skriva klart mina 30-dagar.

Nepp, nu ska jag ge tillbaka datorn till Sebbe lille :)

Ha det fint alla där ute!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback