igång igen

Gudars, vad har hänt sedan sist tro.. Hmm

Känns som om det har hänt hur mycket som helst sedans sist.

Vi har bland annat varit på återträff på MVC med föräldragruppen. Det var roligt! Hade ju dock träffat alla mammor + bebisar tidigare. men alla pappor + bebisar hade inte träffats. Så det var mysigt!
Kära Othilia har också kommit hem och varit på besök!
Gud så underbart.
För 1,5 år sedan så drog hon till USA. Och nu äntligen är hon hemma igen.
Hon har tyvärr missat allt som hade med min gravtid att göra :(
Men gud så Tino älskade henne!! helt galet, han sken upp som om han hade träffat henne tusentals gånger innan. hehe


Jaja, tänker inte sitta och skriva om allt som hände för veckor sedan. utan går rakt på ;)
Igår så var jag och lilleman inne i stan med moster. Vi fikade och lämnade in Sebbes klocka. Sen på e.m så åkte vi ner till Ryd och fikade hos mormor och morfar. Alltid lika trevligt :)
När vi kom hem så var pappa sebbe hemma igen. Han hade varit iväg och jobbat, och gud så Tino sken upp när han fick komma till Sebbe!
Underbart att se.


Idag är det stålande väder ute, hade tänkt ta en promenad men känner mig inte riktigt helt okej.
Har nog åkt på lite feber så väljer att stanna inne idag. Funderar på att sätta mig ner med alla räkningar och så..

Lilleman ligger och leker och sitt gym. Men den där sötnosen! Antingen har han haft en otrolig tur, eller så har han kommit på hur man tar loss blöjan.. Hmm, redan 4 gånger idag har han tagit loss blöjan.. Ren tur kanske?



Nej, nu så ska jag gå och sätta mig bredvid lilleman och leka lite.

Ha det bra :)




Förlåt om jag kanske har frågat förut men ska vi följa varandra på bloglovin ?=) KrAmSiSaR <3

2011-03-24 // 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback