Redan 3 månader....

Eller drömmer jag?!
Nej, lillprinsen är redan 3 månader. I natt blev han allt det.
Oherregud vad tiden går fort.
Vart tar alla dagarna vägen?

I natt så ville Tino bus ha mat igen. En tillväxt period kanske?!
Som dom på BVC sa sist. Han har mycket att ta igen tydligen.

Nu sitter jag och Tino bus i soffan och myser framför unga mödrar, mys stunden är ju det bästa på hela dagen. Finns nog inget bättre ;) hehe

Dags att fixa lite frukost till mig och Sebbe och sen får vi se vad som händer helt enkelt :) Bad står på schemat och kanske en lång promenad.

I morgon blir det BVC för vaccin med mera.
Ska bli riktigt kul och se hur mycket lilleman väger.
Så i morgon kommer det ett inlägg om BVC och MVC.
Dit skulle vi också visst. hehe

Ha det fint




Lite mys med pappa innan man ska sova.



Ligga på magen är alltid lika kul!



Finner inga ord.. Hmm, denna bild tror jag allt att Tino bjuder på ;)


Tiden flyger verkligen förbi! Min tjej är 1 vecka idag, vart tog veckan vägen? Tiden går för fort..!

2011-03-01 // 16:31:19

visst går tiden fort? Lexus blir snart 4 månader :)



Jo de är bara bra hära, hur är de med er? :) ne de har du inte, inge fara att du inte svarat :)



okej :) de är ett fint namn! de är inge fara :) Jaa älskar namnet så de var en självklart! Sen har jag sagt de sen han tyvärr gick bort att min son ska heta de antagligen i förnamn eller i mellannamn :)



kramar

2011-03-01 // 21:04:39

Den sista bilden var verkligen jätte söt! Vilka ögon^^

2011-03-05 // 00:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback