Dåligt...

Gjort Erika..
Inte kan bloggen skriva i sig själv inte. Attans, Jag som har gått runt och trott det hela helgen :( hehe

Ja ni, har blivit ett par dagar utan skrivande. Tråkigt nog
Vi har haft lite fullt upp, eller jag har haft det.
Min sambo har inte alls varit okej. Pollen och Astman har gjort så han har varit totalt sängliggandes sen onsdags förra veckan.
I lördags så övertalade jag han om att äntligen åka in.
Han har haft huvudvärk och har bara sovit hela tiden. Haft ont i kroppen och inte alls varit sugen på mat.
Nåväl, han har fått ännu starkare tabletter nu, så vi hoppas verkligen att de ger med sig.
Regnat har det ju också gjort en del vilket är bra för hans skull.
Men tråkigt för oss andra.

Vad har mer hänt.. Fredags kvällen blev det bakning med moster. Blev ett 50-tal muffins :) MUMS!
Igår var vi på kalas hos min kusin Alice som blev hela 6 år.. Jösses så tiden går fort.


Lite kort och gott om vår helg.
Hur har eran helg sett ut? Har ni också haft fullt upp?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback