Gnällig bebis

Ååh Igår kväll var en mardröm för mig och Sebbe.
Vi har aldrig någonsin varit med om att Tino varit så grinig och arg på kvällen.
han ville då inte sova!
Det var fortfarande febern som spökade.

När jag tog tempen på han runt 20-tiden så hade den ökat till 39,8.. Stackarn!
Till slut, efter ca: 1,5 h försök att natta en gallskrikande bebis så tog jag upp han till slut.

Och då gick det allt fort. Det tog ca: 15 minuter innan han stensov i min famn..
Göllungen <3

-Hur brukar era små reagera när dom har feber? Vissa kan ju reagera olika..



I morse så blev det inget jobb för Sebbe heller.

Så han och lilleman var uppe och lekte när jag vaknade till liv runt 9-tiden.
Gud så skönt att få sova lite längre :)
Man får verkligen ta vara på de få tillfällena som ges ;)
Tog tempen på lilleman förut på morgonen och då låg den på 38,7 så lite hade den gått ner.
Nu så ligger Tino och tar en powernap på en ny omgång av en Alvedon kur, och jag ska strax hoppa in i duschen.



» Malin

Sv: Nej jag har tyvärr inte hittat någon.. Jag har en android och där verkar det vara lite längre bort. Har läst mig till att blogg.se är pågång med en app till iphone snart, de skulle lägga ut ett uppslag på blogg.se's startsida när det var klart.. Hoppas det blir någon app till android också! Ha en bra dag! kram =)

2011-05-05 // 19:01:30

Oj vad trevligt att du vill följa min :) Har lagt till din på mina favoriter på datorn =) Nej vi har inte kollat upp vad det blir faktiskt så det ska bli en överraskning :)

2011-05-05 // 19:49:04

Vad gjorde du då? :) Du kollade inte heller kön? :)

2011-05-05 // 19:58:14

Tror de flesta barn blir gnälliga av feber, det blir mina i all fall - Extremt :)

2011-05-05 // 22:27:49

Sist när min son på 5 månader hade feber så var han supergnällig och så fort han sov så sov han i kanske en kvart och sen vaknade han och gnällde. Det gick knappt få honom till att sova i famnen!

Dottern var lättare, hon gnällde endel men hon sov för det mesta.

2011-05-06 // 11:50:26

Joo barn blir oftast gnälliga när de har feber det blev mina små killarna också när det hade feber.. När det gick över 38 så inför natten gav jag flytande alvedon til dem så de kunde sova.. och vila ordentligt.. utan gnälligheter på natten...

2011-05-08 // 11:00:52

Taack söta du :)

Jag har jobbat hela helgen så har inte hunnit med så mycket, har grillat till middag och sen har det mest blivit tvmys för min del :) Kram

2011-05-08 // 21:40:50

Taack söta du :)

Jag har jobbat hela helgen så har inte hunnit med så mycket, har grillat till middag och sen har det mest blivit tvmys för min del :) Kram

2011-05-08 // 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback