Vilken helg...

Som sagt, har varit mycke i helgen.
Fredags kvällen spenderades på akuten med lilleman.
Tillslut så låg febern på närmare 40 och han åt inget.
Blev orolig när han inte ville äta, så vi ringde sjukvårdsupplysningen.
De tyckte att vi skulle åka.
När vi kommer in så hade självklart febern dämpat sig. Men läkaren gjorde en grundlig koll på lilleman till slut och kom fram till att han hade en svår förkylning och svullen hals.
Förmodligen så var det därför han inte var så sugen på att käka.
Stackarn, nu har febern äntligen gått över. Men han är gnällig och trött. Maten har han tyvärr inte heller kommit igång med än.
Men hoppas att det kommer igång snart.


Lördagen spenderades hos mina föräldrar och syster. Blev grillat och mys ute i solen.
Lilleman passade även på att sova ute i det fina vädret. (läkaren tipsade om att det kunde vara bra) Hm..


Söndagen drog jag och moster(Lillan) ut på ett äventyr Hamnade nere i Gekås :)
Underbart. Vi åkte 6 från Skövde och var tillbaka runt 16 tiden. Vi gick in och ut 2 gånger utan en massa kö. Skönt!
Och det var inte alls så farligt med folk som vi trodde att det skulle va heller. helt behagligt :)
Handlade en massa saker till lilleman. kläder som är förstort, men det kommer väl till pass när han kan ha det ;)
Sen köpte jag bara en massa" bra att ha" grejer till lägenheten.



Måndag;
Dagen har spenderats med Sandra. Vi gick från skultorp till Stan. ca: 8km?!! eller nått.
Där köpte jag ett par skor till lilleman.
Sen så kom moster förbi :)
Nu ligger båda mina pojkar och sover på soffan.
snarkar ikapp ;) haha
Och jag ska ta tag i disken.


Tänkte slänga in lite bilder på kläderna m.m
Ha en fin dag alla där ute :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback