En alldeles för lång dag!

Har varit full fart hela dagen.
Vid 9 i morse så kom lillan och hämtade mig och lilleman. Vi drog iväg till maxi och inhandlade saker till smörgåstårta. Passade även på att inhandla en till julklapp till Tino. Kunde inte låta bli och sambon vet iver än. Hehe
Vi drog hem till oss där det vi gjorde en smörgåstårta. Den ska ätas i morgon kväll framför bingolotto med syrran och självklart Tino ;)
Resten av dagen har jag suttit med böckerna. Har pluggat som en tok och är klar med 3 uppgifter i vård och omsorgsarbete. känner mig otroligt stolt över mig själv för en gångs skull ;)

Nu ska jag inta sängläget och försöka sova. I morgon ringer klockan vid 5-tiden.
Torsdag och det innebär psykologi!
God natt på er



sv: tack! jag mår bra, du då? detsamma! :)

2011-11-16 // 23:48:26

Jaha okej :) Brukar sitta vid willies säng och sjunga för honom :) och det funkar. Ibland kan det ta en stund.. Ibland kan det gå fort =) han är envis ;)

2011-11-18 // 20:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback