Halli hallå :)

Vi lever och mår bara bra.
Gossen min är ganska hängig efter att ha varit på ett besök hos bvc. Ett års kontroll + vaccin stod det på schemat idag. Allt var bara bra och sköterskan såg nöjd ut när vi talade om att gossen vår redan går med gåvagn, går ut med saker ( så som bord, stolar m.m) att han står och att han klättrar i allt ( vilket han började med för några månader sedan)
Tino väger 9855 och är 76 cm lång.
Stor kille med andra ord.

Vi har även hunnit med att storhandla och en fika på stan med Othilia och moster! Mysigt :)
Har suttit med mina böcker ett tag nu, men har redan tröttnat! Alldeles för mycket som ska göras och får lite smått panik då jag inte vet vart jag ska börja eller när jag ska hinna! Haha ska sluta klaga!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback