Klippa?

En ständig fråga som nästan jämt ställs från anhöriga, nära vänner och främmande människor är om vi tänker klippa gossen!
Börjar bli lite tjatigt, och vi tänker då inte klippa honom än. Jag tycker att Tino är fin i sitt halv långa hår. Och inte ser han ut som en tjej som folk tycker.

När kommer ni eller klippte ni era barn första gången?

Kommer en bild på en stolt Tino med sitt långa hår ;)

 



» Sofia

Han är ursöt! Ni klipper honom när ni är redo, skit i andras åsikter och han ser minsann inte ut som en tjej!

Kram

2011-11-19 // 20:26:39

Alwin har alltid haft väldigt mycket och tjockt hår så jag har tyvärr varit tvungen att klippa, annars hade det nog varit till midjan nu. Annars tycker jag det är urgulligt med lagom långt hår på gossar! Tino är ju verkligen hur fin som helst i sina lockar :)

2011-11-19 // 20:52:40

Tino är fin i sitt halvlånga hår, ni klipper honom när ni vill å inte för att andra tjötar på er! Ni ska va glada att hans hår växer så bra... Min Alwin har vi bra klippt 1 gång på tre år å de hade inte behövs igentligen men ja trodde de skulle hjlpa för att få de växa fortare.....

2011-11-21 // 10:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback