Myskväll!

Har haft en underbar myskväll med min lille gosse medans sambon tog en lur.
Så härligt och så underbart!
Visst brukar vi sitta och mysa, men efter ca 10 minuter så brukar han tröttna. Denna kväll var han verkligen på myshumör. Vilket jag älskar!

Råkade även fälla en tår då jag insåg att jag har världens bästa och finaste gosse! Förstår nog inte hur jävla ont det faktiskt gör i mamma hjärtat när man inte är hemma så ofta. Är det inte skola så är det jobb.och är det inte något av det så har man ju en lägenhet att ta hand om! Någon gång har jag tänkt tanken, men har slagit bort den lika fort.
Det låter hemskt, men jag är nog inte den enda som känner såhär. Är nog inte den enda mamman som både pluggar eller jobbar.

Ni som sitter i samma sits, hur löser ni det?



Mysigt :) Dock oerhört farligt att ha värme ljus så när och så många ljus bredvid varandra, det bilds mycket gas så kan det "explodera" och så blir det bara en enda stora brasa sedan går allt jätte fort så har du en riktigt brand...



2011-11-12 // 21:55:09

supermysigt!

2011-11-15 // 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback