Varför en vagn?

Sambon är iväg på et möte. och gissa vad som finns i vår bil som han åkte iväg med..
Jo visst ligger vår vagn i bilen.
Det är ju skräll att han just ska åka iväg när det är sisådär cirka 12 grader på balkongen.
Det är stålande sol. Men vi får sitta inne.
Tino tar sig en lur, men bara känslan av att inte kunna gå ut på en stålande promenad gör mig lite arg!
En till vagn hade inte varit fel.

JA TACK tomten, ge mig en till vagn :)
Som sagt, sambon är iväg och Tino tutar så gott.
När Sebbe kommer hem så ska vi dra iväg och handla lite och då får Tino allt åka vagn, i alla fall kundvagn :)
Får bli en promenad senare i stället


kan inte du skriva om er bakgrund?

Hur och var träffades nii?

2011-11-15 // 10:45:32

Vad frustrerande! Jag har inte hört något från polisen men jag har personens IP adress som såklart går att spåra, men jag har för mig att polisen inte ger ut sånna uppgifter till privatpersoner som mig.. Däremot kan man kräva uppgifterna från en domstol eftersom man har rätt som upphovsman (den som tagit bilden) att få fram "gärningsmannens" uppgifter så man kan kontakta dom. Så hör jag inte av polisen så lutar det åt stämning i domstol här.

2011-11-15 // 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback