Godmorgon

Här sitter vi och kollar på svtB och jag passar på att dricka mitt morgon kaffe :) om en stund så ska jag iväg till skolan, ska blir riktigt kul att börja med fler och nya ämnen!

Här kommer en bild på en nyvaken Tino <3



Hej gumman. Tänkte be om tips från dig då vi är nynflyttade i skövde. Vi planerar dop i januari och tänkte kolla med dig om kyrktips. Du får jätte gärna maila mig.

Kram Mara

2011-10-03 // 21:08:50

till Maria - mamma till anton & Cornelia

angående kyrka så är de flesta jättefina i skövde...

själv gillar jag DäldarnasKapell litet och intimt blir hela dopet där inne...



Har du med dig tino i skolan eller går han hos dagmamma...??

2011-10-04 // 10:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback