Härliga natt

Och så länge sov Tino..

Stackarn vaknade och bara skrek!
Nu är det natta-mys för fulla muggar



kan ju vara lite utvecklignsperiod eller tänder som du säger..eller så är det bara så..

stakarn då..

Ge lite flytande alvedon o gnid i tandköttet om du inte redan testat det... så kanske han somnar bättre..



trevlig helg till er..

2011-10-14 // 14:33:49

nu läste jag lite mera av dina gamla inlägg.. viste inte att eran kille kom i v 35+3 om jag minns rätt



Min första kom också nästan exakt en månad för tidigt i v 35+4 var det tror jag måste kika hold on.........yeapp 35+4 var jag i när våran första kille bestämde sig för att komma till världen...

2011-10-14 // 14:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback