Tankar...

Sitter självklart och tittar på programmet "drömmen om ett barn". Finns det kanske någon annan där ute som följer detta program?

Varje gång så får jag ont i magen och känner en slags sorg med de föräldrar som har problem att få barn. Tänk om det hade varit jag som inte kunde få ett barn...
Tänk vilken tur att man själv har fått möjligheten att få sätta ett litet knyte till världen!
Har blandade känslor inom mig, både empati för de som verkligen försöker, men samtidigt en glad känsla för att JAG har fått möjligheten.

Det är i såna här stunder som man verkligen uppskattar att man har fått föda ett barn, får följa han utveckling, att man får pussar och kramar varje dag! Eller bara när man hör hans underbara skatt, ser han le och busa runt på golvet! Vilken lycka, vilken känsla!


Underbara Tino, kan inget annat än att sakna dig när du inte är hos mig. Du är det bästa som någonsin har hänt mig. Du är min stora guldklimp, mammas ögonsten! Min kärlek till dig är obeskrivlig <3



Jag brukar kolla på det.. det är orättvist emot dom som ej lyckas.

Som du säger så tänker man nog inte på det innan man fått sin andra hälft!

Så himla underbart :)



Såg även härom dagen på din blogg att det var någon som skrev om tinos hår... usch vad irriterad jag blev då.!! vadå klippa sig?? Det är ju hur gullig som helst med långt hår :)

Willie har ju också långt hår :D



Hoppas allt är bra med er.. kram på er

2011-10-27 // 21:03:51
» Sofia

Första gången jag tittade på det idag. Grät nästan och kände verkligen av deras sorg. Tänk vilken tur man haft, man hade kunnat vara en av dom "barnlösa" :(

2011-10-27 // 21:05:31

jag tittar på det programmet också och som mamma till underbara barn så känner man verkligen sorgen de har och gläds åt sina egna som man fått..

Tog ju nästan 7 år innan vi fick våran första..

2011-11-01 // 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback