Halli hallå :)

Nu äntligen ska jag ta mig tid att skriva lite ;)
Så vad har hänt sen sist...
Lilleman har blivit 9 hela månader.
Han kryper och klättrar runt som en liten tok :)
Med andra ord så är han högt och lågt och överallt ;)

Under dessa månader så har han även fått en tand som tittar upp helt och hållet och fler är på väg.
Sist vi var hos bvc så vägde han 7755 och var 69 cm. Var dock en drygt månad sen.
Så den aktuella vikt och längt vet jag inte.
Han fick även sin spruta mot tuberkulos.
Tino var otroligt duktig och sa inte ett ända ord.

Lite smått om lilleman.. Så vad har hänt mer tro..
Ja just det. Jag har äntligen börjat plugga till uska. Läser på distans då jag fortfarande har lilleman hemma.
Och jag kom bara in på några små kurser nu. Sökte i sista sekund, så var glad bara jag kunde börja med något.
Jag hoppar även in och jobbar om det behövs folk :)
Sitter aldrig fel med lite extra pengar i slutet av månader och det sitter inte heller fel att komma ut och arbeta lite :)
Idag är det tvätt som står på schemat. Även städning.
Just nu kör maskinerna för fullt och vi sitter och väntar på "Ikea budet" som ska komma med vår nya hylla.
Ska bli otroligt skönt att få iordning med mesta igen.
Som ni kanske förstår så håller vi på att göra om i lägenheten.
Många bollar i luften, hela tiden :) Det gillar vi. (jag i alla fall) hehe





*Tänkte att jag skulle bjuda på tre sommarbilder på Tino.
Dessa tre bilder tog Moster Carro när hon var barnvakt en dag.
*
*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback