Snygg..

Hittade denna tröja till Tino som jag måste införskaffa ;)
Ett solklart måste helt enkelt..


» Sofie

å vilken jättefin liten tröja! Perfekt för hösten och vintern!

2011-09-24 // 23:27:02

Bra att det hjälpte, när småbarn börjar bli året så får man ju använda mera grejer och hjälpmedel än men min lillatjej..

Men jag har alltid kört med koksaltlösnings pippeter till mina barn och unviker spray m.m. för de torkar ut slemhinnorna om man änvänder dem ett par dagar..



Vi har haft brikany och mollipeckt till barnen när de varit snoriga hostiga och när slemmet vart sådär seeegt liksom..

Mollipeckte både TUNNAR ut slemmet och VIDGAR luftrören

Brikanylen de VIDGAR luftrören bara...



sen svalt nästintill kallt i sovrummet och högt huvudläge m.m det vanligaste som de flesta säger.. och jag brukar göra lite extra varmt välling när killarna är sjuka så slemmet åker ner...



Hoppas grabben kryar på sig

2011-09-25 // 07:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback