16 månader..

Och tiden springer inte iväg?
Från denna lilla gossen till denna STORA gosse.
herregud!
Ibland kan det till och med kännas som om man inte njöt tillräckligt.
Att man helt enkelt inte hann sniffa in bebisdoften innan den var borta.
Kärleken växer sig bara starkare och starkare för varje dag som går.
Min älskade lilla Tino, mamma älskar dig så otroligt mycket
Tino gillar vid 16-månaders ålder att:
  • Åka bil
  • Springa omkring ute men även att leka i sandlådan.
  • Leka med andra barn på förskolan
  • Herr Giraff är den bästa!
  • GLASS
  • Prata i telefonen och då framför allt med mormor, Farmor eller Moster
Tino gillar inte:
  • Bada i baljan
  • Byta blöja
  • Vänta på mat vid matbordet
Tino övrigt:
  • Använder storlek 74 på byxor och storlek 80 på tröjorna.
  • Använder storlek 4 på Libero blöjorna
  • Tino är otroligt envis
  • Kan alla rörelser till imse vimse spindel
Finns säkert en mängd saker som jag har glömt att skriva såhär under denna söndags kväll.
Släng in en kommentar vet jag om ni tycket att något saknas :)


» Mooa

Hejsan, fin blogg! Bloglovinbyte?

(Skulle bli sjukt glad om du röstade på mig här: http://kandylandy.se/2012/march/vilken-serie-vill-du-ska-vinna.html#comment ,min teckning gick vidare till finalen och nu behöver jag hjälp att vinna! För att rösta, kommentera bara "1".)

Kram!

2012-04-02 // 10:04:12
» Annie

Vilka ord kan han?

2012-04-02 // 15:15:25
» Linda

Visst går det fort?!

Min "lilla" blir tre om en månad! =)

2012-04-02 // 21:08:07

Ha du diabetes ?

jo hon är jätte duktig hon stannar till och med i leken och tar sprutor och kolla sockret.



Tack är super nöjd med dom fundera på att tatuera in nått mer som barnens namn ska jag tatuera :)



Vi vill ha nån liten och smidig vagn till minnah som man kan ha med överallt för vi åker ofta bil och vill upptäcka olika platser så aa vet inte riktigt :)



kramar

2012-04-03 // 20:43:31

Visst springer den verkligen iväg. Sjukt vad fort det går när man får barn alltså. Man vill kunna bromsa tiden en aning så man hinner med! :)



Jo, då. Jag fick mig allt en liten kick så det blev lite gjort här hemma.



Kram

2012-04-03 // 22:01:10

Tänk vad mycket som händer på ynka 16 månader =)

2012-04-03 // 22:48:33

åh stora killen :)

2012-04-10 // 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback