Fredag

Idag fick alla sovmorgon till 8.30!
Vad är nu detta?
Tino var otroligt grinig och skrek mest för allt igår kväll.
Redan vid 18-tiden så ville han ha lite "lelling" och självklart så fick han det.
Tyckte nästan lite synd om han när han försökte hålla sina små ögon öppna under "lelling-intaget".
Han stensomnade direkt.
Jodå, tror minsann att de har fullt upp på förskolan.
Undra egentligen vad de gör där nere.
Tino har nu sovit ännu en liten stund på förmiddagen, vilket passade mig utmärkt då jag kunnde fortsätta studera lite. Skönt att ha fått gjort lite så här tidigt på dagen, så man kan njuta av kvällen :)
Idag hade jag tänkt att vi skulle besöka en lekplats som ligger en bit längre bort, men när det är snö blandat regn så tappade jag den lek-glöden.


» Jaana

slår vad om att du gjorde chokladbollar? :D

2012-04-21 // 21:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback