Hotell frukost?!


Har ni någon gång vaknat upp och varit vansinniga för att ni inte har fått drömma färdigt?
Exakt detta råkade jag ut för i morse.
I drömmen så spenderade jag och min lilla familj natten på ett hotell.
Vi hade precis gått igenom matsalen och plockat till oss all den goda frukosten.
Jag skulle precis sätta mig ner och börja äta, då jag vaknar!
Men vad är nu detta?
Jag ville ju drömma klart, känna hur det nybakade brödet smälter i munnen, hur äggröran är perfekt.
Morgonkaffet smakar underbart.
.

Nej då, i stället så ringde klockan och det var bara till att gå upp och klä oss för att sedan dra oss bort mot gossens förskola. Gissa om jag var lite smått arg och besviken.
Men denna dröm ser jag som ett tecken. Vi måste åka till ett hotell snarast för att få lite semester (frukost!)!
Alla 3, så ska se om jag kan försöka planera ihop något innan mitt sommar schema startar :)
.
Så God morgon!


hoppas du får en kanon dag!

kram

2012-04-04 // 12:35:55

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

2012-04-04 // 12:46:11

sv: ja, han är inte så stor :)

Han föddes 45 cm lång och vägde 2370 g :)

2012-04-04 // 15:58:57

tack :) det var ett riktigt charmtroll du har där själv!

ja, en liten behändig mage är det. tänkte på det förut att den känns rätt liten faktiskt... men men, minibebis verkar må bra i alla fall så det är huvudsaken. jo tack, bortsett från lite tråkiga gravidkrämpor som konstant nästtäppa, svamp som inte vill försvinna och åderbrock i underlivet så är det toppen :p vad hade du för roliga gravidkrämpor?

2012-04-04 // 20:42:17

SV: nej påsken blir lugn, min man jobbar hela påsken så jag ska bara vara hemma och mysa med barnen och ha det gott :) Ni då? Några planer?

2012-04-04 // 21:47:03

ja fast de e typ 2 gånger i månaden och de ligger förmodligen tillsammans och om jag ska åka mer än 5 timmar enkel resa kommer det ju ta upp typ flera dar lr nått för mig och min sambo jobbar på kvällar och nätter så det lär inte funka;(

i påsk ska vi typ käka överallt haha mamma,pappa och svärmor;) ni då?

2012-04-04 // 22:01:14

Haha! det är så irriterande att vakna mitt i en bra dröm!



:) Nej han har inte fått feber faktist, men han blir väldigt trött och grinig.

Jaa haha, måste ha ett par nya skor alltså men det fixar jag imorgon ist.

men så trevligt! ne vi slår väl inte på så stort vi heller men det lär bli mer nu när man har barn iaf :)

2012-04-04 // 22:04:22

Ja gud ja vad störande det är!



Ja visst, det trodde jag med ;)

I påsk blir det mest hemma och njuta av ledigheten samt lite besök samt besökande till släkt och vänner!

Vad ska ni hitta på då?



Kram

2012-04-04 // 22:17:15

sv: i vecka 35+3 :)

2012-04-04 // 22:19:55

Men tack snälla :)



Vi ska bara äta middag med familjen alla dagar typ och annars inget speciellt . själv då? :)

2012-04-04 // 22:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback