Måndag

Så var det redan måndag igen!
Helgerna springer bara iväg. Det känns som om veckorna också bara springer iväg för den delen!
Det är helt tyst i lägenheten och jag njuter verkligen. ibland så får man minsann passa på att njuta av tystheten och lugnet.

Idag blir det en kort dag på praktiken från 7-13. Efter det står ett läkarbesök på schemat för min del.

Bilder är tagen nu på morgonen, riktigt fint :)



riktig fin bild :)

2012-04-30 // 08:46:50
» G.O.S

Trevlig VALBORG till er önkar jag er

2012-04-30 // 08:47:34

Hallu hallu!

Riktigt fint måste jag säga! :D

Önskar att jag oxå bodde så! ;)

Jag tycker oxå att helgen gått fort.

Lycka till hos läkaren!

2012-04-30 // 10:33:58

oki, intressant=)

jo helgen har vart bra- vi tog lite minisemester vid havet;) skönt men blåsigt! ni då?

2012-04-30 // 11:25:29

Svar till erika - Mamma till Tino:

jahaa på så vis, de e nått ja skulle kunna jobba med jag med faktiskt =D



vi har dekämpigt men det går ju frammåt sakta men säkert och helgen har varit sådär då vi varit inlagd med sonen och ja inser just nu att de e måndag ^^

ja har helg nu ja

2012-04-30 // 20:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback