Mys dag

Dagen har varit riktigt mysig.
Fick sovmorgon till 8, underbart!
Känns i kroppen som sagt att stiga upp 04.30 en hel vecka!
Lillan kom hit och hämtade mig och gossen.
Vi drog iväg och storhandlade och gled mest omkring på esplanaden.
hmm, gled gjorde dock inte Tino då han skulle springa runt som en tok!
Kan lova att vi kom hem med en helt slutkörd liten kille sen!
Jag och lillan spenderade även en tid ute på balkongen när gossen sov middag.
Otroligt nice, då har varit riktigt fint vänder ute.
Nu ligger en super trött Tino i sängen och pratar...
Nu ska i alla fall jag ta tag i mina studier!
I morgon blir det upp tidigt för att avverka ännu fler timmar på praktiken.
.
En pappa Sebbe som ligger och myser med en gosse Tino <3
Mina käraste hjärtan, mina älskade pojkar!


» Åsa

Låter som en bra dag!

Det har vi också haft. Mycket utevistelse för min och vovvens del! Även barnen har varit ute i omgångar.

Förkylningen ska väl snart vara borta, hoppas jag.

: D

Kram!

2012-04-29 // 20:50:08

sv. har inte planerat ännu ;D

2012-04-29 // 20:52:02

Tack hih ! :-D

Skönt att höra!

jo det är helt okej faktiskt :)

Har haft en helt okej helg ! Själv då?

2012-04-29 // 20:57:06

Söta! :)

2012-04-29 // 22:27:55

SV: jo helgen har vart bra, har din?:)

2012-04-30 // 01:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback