Nytt...

Har kämpat som ett djur, ja nästan i alla fall för att försöka bli klar med min blogg..
Och när jag väl har fått ihop alla koder med mera så inser jag att jag inte alls är nöjd!

Nåja, lyckades slänga ihop de sista på förmiddagen när gossen var på förskolan.
Där hade de haft en liten påskfest.
Några av fröknarna hade klätt ut sig till bland annat en påskhare.
Detta gillade dock inte Tino som hade blivit otroligt rädd.
Men sen när påskharen bjöd på kaka så hade Tino skrattat och roffat åt sig den snabbt.
hm, får nog ta en liten "snackis" med gossen om att man inte ska ta emot saker från främlingar.
Och speciellt inte från en hare ;) Skämt och sido!


Gossen ligger just nu och tutar gott.
Stackarn hade bara sovit i 10 minuter när vi kom och hämtade han i dag.
och självklart hade vi bilen med oss för att vi skulle kunna åka och handla direkt efter.
Men en sen lur fungerar det också.


Hej ja vi har haft en bra helg =) hehe. Men kunde varit bättre.

Ja alltså hur bloggen ska se ut... det är asjobbigt kan jag tycka men man får kämpa sig fram. =)

2012-04-03 // 17:02:07
» Jaana

sv: så du kollar oxå på unga mödrar :) Förstår att namnet fastnar.

Min helg har varit bra, synd bara att det har varit tråkigt väder. Nu saknar jag verkligen värmen.

Hur var din helg och vad ska du hitta på te påsk?

2012-04-03 // 18:17:12

haha söten, en kaka sen är allt bra :)

Åh tack Eran Tina är ju bara för söt han med!

Jo tack den har varit fin trots det trista april vädret. Själver?

2012-04-03 // 18:26:57
» G.O.S

jag gillar blogspot så bra för slippa massa kodningar m.m. med bloggen...



jaa nää måste lära gosse o tacka NEJ till godis från främmat ju ;) (ironi)

2012-04-03 // 18:33:31

SV: Jo, det är en utmaning, vissa uppgifter är svårare än andra. Och de gäller att ha en jävla självdiciplin :)

2012-04-03 // 19:40:14

SV: Jo det blir ju det, men skönt när man är klar =)

japp, det är vattenkoppor :/

2012-04-03 // 20:48:29

ok=) jag har sånt sjå med de där jäkla pluggandet;P jag var så inställd på och plugga till tandsköterska på distans och så finns det plötsligt bara på två ställen i sverige o de e miiil bort;( såå dumt!

vi har haft en sjukishelg men det var ok;) ni då??

2012-04-03 // 20:55:15

SV: Jag har denna terminen och en till, så ev klar till jul :)

2012-04-03 // 21:11:07

haha ja :)

Na inte mer än middags mys med familjen :) Ni då? Brukar ni fara iväg över påsk eller håller ni er hemma? :)

2012-04-03 // 21:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback