Söndag

Måste säga att det är riktigt kul att se hur statistiken stiger för var dag som går :)
Sånt gör mig glad!


Har varit dålig på att skriva, men tro det eller ej..
Här har vi fått en sjuk liten gossen IGEN!!!
Hosta och snuva är bara förnamnet just nu. Lyckligtvis så har febern hållt sig borta och vi hoppas att den inte kommer på besök heller.
Gnäll och gråt hör till sjuka barn, men ibland så vill man bara gå under jorden.
Lyckades i alla fall få lite skolarbete gjort igår kväll.
Skönt nu när min praktik på 5 veckor drar igång i morgon.
Är otroligt nervös och gillar inte direkt att komma till nya ställen.
Eller visst är det alltid kul att komma till något nytt och få se andra ställen runt om i Skövde, men första dagen är alltid första dagen!
Just nu så vräker regnet ner och det låter underbart!
Det är mysigt och påminner om alla sommardagar ute i husvagnen. Man sitter i förtältet med en bok och en kopp kaffe i handen och bara njuter helt enkelt.
Nej nu så ska jag ta tag i ännu en skoluppgift innan jag myser ner mig i soffan för att kolla på filmen: "Shutter Island"


» Åsa

Hej där!

Jag har också drabbats av förkylning.. halsont närmare bestämt. Ogilla!! Hoppas det drar bort lika plötsligt som det kom.

Solen kikade fram nu på kvällen, det var underbart att se!

Kramkram

2012-04-22 // 20:15:13

Usch då, hoppas han kryar illakvickt! :)



Kram på er!

2012-04-22 // 21:26:50

min blogger app har börjat bråka med mig och vägrar lägga upp mer bilder så jag fick köpa en ny som jag hoppas ska funka bättre;P bloggerplus tro jag den hette;)

vart ska du praktisera då? drygt med sjuka barn;(speciellt när man känner att man inte kan hjälpa dem och de e jättedåliga;(

2012-04-22 // 22:15:54
» G.O.S

Åh stakarn, ja det är ju det första året typ barnen e på dagis då de drar på sig alla basiluskerna som finns.. kommer ihåg mina killars första termin på dagis sjuk efter sjukdom kom...



Hoppas han kryar på sig lillgrabben..

2012-04-23 // 08:25:46

Han får krya på sig! :)

2012-04-23 // 15:24:50

tusen tack erika, och roligt att läsa andra mammabloggar :)

2012-04-23 // 20:24:08

Ja visst är det roligt! Har du lust att ta Bloglovin-följe? =)

2012-04-23 // 20:43:23

Hej!

Snygg blogg!

Kolla gärna in min blogg på: www.elinremo.blogg.se

Om du kollar in min blogg och kommenterar så kollar jag in din blogg och kommenterar! :=)

// Elin

2012-04-23 // 21:49:00

hejsan

en så länge har vi klarat oss från magsjukan.

men känner mej lite konstig i magen.

vi hade hur mysigt som helst på badhuset :) värkligen och vi ska börja åka va annan vecka med barnen.

hoppas ni blir friska hur har eran helg varit som ?

2012-04-23 // 23:42:04

Men huvva att han har varit sjuk. hoppas ni får bli friska och krya fort.



här är de bra..jobbar nu natt 2 dagar som ja vet. annars är de full rulle som vanligt med 3 små.



ha en underbar dag



Kram

2012-04-24 // 04:39:36

Vill önska dig en fortsatt trevlig dag :D kramkram

2012-04-24 // 11:54:21

Du missar väll inte att vara med och tävla om en önske design? :))

Det menas med att du själv bestämmer hur den skall se ut! Så varför inte ta chansen och testa lyckan.

Det lottas ut 3 lyckliga vinnare, och det är stor chans att vinna, läs bara instruktionerna i mitt inlägg! :)



Hoppas att du får en kanondag, och jag ber hemskt mycket om ursäkt om du inte gillar sådana kommentarer!



Kramar! ♥



http://lillthilda.se/2012/april/tavling.html

2012-04-24 // 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback