Valborg

Hade missat detta totalt under morgonkvisten!
Tur att min handledare på praktiken hojtade till om att det var valborg idag.
Nåja, började att smida fina planer inför kvällen.
Hade tänkt att ta med min familj till en sjö här i Skultorp där det bjuds på sång och stor brasa.
Men men men... Vi kom aldrig riktigt så långt, gossen hann somna innan vi skulle gå!
Nåja, Valborg dyker ju säkert upp nästa år också, och då ska jag minsann ta med mina pojkar till brasan.
Detta är redan bestämt med andra ord ;)
Idag på eftermiddagen så lekte Tino med sin moster.
Tinos morfar kom även förbi och det blev en massa lek och glass ute i det underbara vädret.
Inte konstigt att han var riktigt trött idag.
Nu så ska jag ta tag i lite studier (tråkiga jag va?)
Men till dessa studier så ska jag avnjuta vitlöksbröd och en kopp kaffe.
Hoppas att ni får en bra Valborg!


svar jag ska försöka ta det lugnt iallafall :p

2012-04-30 // 20:40:07

Kikar in efter att jag såg dig på bloglovin :).



Valborg är okej, trots att jag är sjuk och sonen börjar bli :/.

2012-04-30 // 21:50:26

vi hade en toppen kväll med go mat, bra vänner och brasa;) hörde dock inte sången haha;)

och min loppa ville absolut inte sova-hon höll ut till kvart i tolv när vi bestämde att nuuu åker vi hem;)

såå underbart väder me!!

2012-05-01 // 09:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback