Endast mamma är vaken

Alla i familjen har lyckats komma till ro och njuter garanterat i genom hela vilan.
En annan sitter med en sovandes sessa på armen och försöker nå datorn så att de sista inlämningarna kommer in i tid. Har en liten stund på mig innan storebror vaknar till liv och det är dags för mig att ta tag i både matlagning och disken mellan matningarna :)

Min sambo brukar alltid neka till att han somnar till på soffan, så nu har jag till och med tagit en bild som bevis!
Haha 1-0 till mig ;)



» JW

Hahahaha min man nekar såna saker med xD Sist somnade han rak lång på golvet haha då var man ju bara tvungen fota ^^

Svar: Haha jaa verkligen, förstår inte vad det är med killar som bara nekar ;)
Erika - Mamma till Tino & Alissia ♥

2012-12-11 // 16:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback