Lilla julafton

Ja då har alla i familjen fått sina julklappar.
I år blev det inte så många julklappar, men jag hade ändå lyckas köpa en klapp som gossen har spanat på i alla dessa leksaks kataloger.
Ja då blir man minsann stolt när man lyckas träffa rätt ;)

Även pappa Sebbe och Lillsessan blev nöjda över sina julklappar!

   



Svar till erika:
jag har lagt till dig nu =)

Ja har inte köpt den utan min son fick den av Min moster/gudmor förra julen

2012-12-16 // 16:36:09

Har ni redan firat jul?! varav detta?:P

Hm ja Billy gick ner lite för mycket de 3 första dagarna, dock rann inte min mjölk till fören 4e dagen på eftermiddagen och efter det har han ökat stadigt i vikt så hoppas det fortsätter så, men vägde i torsdag när han va 14 dagar och hade då gått upp till sin födelsevikt igen så känner mig inte orolig längre =)

Hur mår du annars? Hur känns det att vara 2barnsmor? Hur mår du fysikskt`? Du blev inte sydd? Kramis

2012-12-16 // 17:57:01

Svar: Vi har flyttat 2 trappuppgångar bort. Bor nu i F. Högst upp. Ni är välkomna på kaffe när vi fått i ordning :)

Svar: Ja absolut, vi vill mer än gärna komma bort och spana in den nya lyan :D din länk fungerade inte :(
Erika - Mamma till Tino & Alissia ♥

2012-12-16 // 21:33:57

hihi va roligt, vincent fick exakt samma lastbil me släp som han fick =)

2012-12-22 // 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback