Morgon mys

Med guld i mun!
Vi hade en trött gosse som somnade allt för tidigt igår, så var näst in till beredda på att få stiga upp mitt i natten. (Undantag för sessan)
Men så fel vi hade! Gossen har sovit sig igenom hela natten och vaknade upp lagom tills sessan ville ha mat igen. Underbart!
Dock vaknade han upp fortfarande snuvig och nu har även jag och Sebbe åkt på denna förkylning.
Med andra ord så vaknade alla upp med hosta, halsont och snuva...
Jisses, undra hur detta ska gå...

Morgon har spenderats i soffan, en lugn morgon med en massa massa mys!
Till och med gossen kunde se klart hela julkalendern i sebbes knä, händer med andra ord allt för sällan!


Mina fina hjärtan! Min kärlek till er är obeskrivlig! Utan er vet jag inte vad jag hade gjortJag är världens lyckligaste!



Kan du inte lägga upp en bild på Tino som bebis så man kan se likheten emellan dem =)

Svar: Likheten mellan dem är enorm! haha jo absolut.ska försöka hitta en bild på gossen som finns på något av våra usb och slänga upp :)
Erika - Mamma till Tino & Alissia ♥

2012-12-05 // 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback