När jag var liten...

Så fick vi alltid glass av mamma när vi var sjuka. Det var glass i alla former, men pinnglassar var nog ändå en hit!
Nu på fm. Kom jag på att vi hade glass i frysen och fixade en talrik till mig och gossen.
Dock så tyckte gossen att något saknades på talriken!
Så, såhär ser vår talrik med glass ut, brukar era barn också tyckas tro att något saknas?



så är det hos också när barnen är sjuka då gäller inga regler och forbud längre..bara de får i sig någonting..



Mina brukar alltid vänta på chokladsåsen till glassen haha..

2012-02-28 // 13:08:23

Man skulle ju kunna tro att du tagit kort på Alwins tallrik :) Den dekorationen kör han me på sin glass..

2012-02-28 // 15:59:33

vad gör du idag?

2012-02-29 // 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback