Söndag

God kväll på er
Gossen somnade tidigt efter en tuff dag.
Han hostar fortfarande och är fortfarande lite snuvig, men det lär sitta i ett bra tag till.
Idag har det varit helt underbart väder, sol och en massa plusgrader.
Så det var självfallet att det skulle bli en promenad.
Jag och gossen hade tur och fick sällskap av Tinos moster, mormor, Marina och Alexia.
Efter en skön promenad så blev det fika hemma hos oss.
A och gossen lekte på som vanligt, och ganska snart hade de rivit ner alla leksaker i gossen rum.
Så kan lova att han var rätt trött efter denna dag.
.
Nu så sitter jag och kikar på den nya serien, kontoret.
Och kan säga att jag tycker allt att den levererat!
Vad tyckte ni?
Undra om det finns något mumsigt i mammas kopp?
Nåja, jag får väl smaka för att se efter!
Kan lova att kaffe koppen var tom!
(Lika bra att skriva ut de så att inga tror att gossen får leka med fulla/varma kaffe koppar!)


Hoppas du haft en bra dag!

2012-02-13 // 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback