God kväll

De få timmarna på förskolan gick super bra.
Var otroligt nervös då gossen min brukar vara lite hårdhänt ibland!
Men han skötte sig riktigt bra.
Var även en annan liten tjej (2 månader äldre än Tino) som också skolades in idag, Tino och hon hittade varandra snabbt.
Mysigt att se att de kan leka så fint ihop!
När vi kom hem från förskolan så blev det lunch för gossen och kaffe till mig och Sebbe.
Alla tre var lika slut i kroppen.
Jag och Gossen tog oss en liten lur för att hitta kraft och energi för att fortsätta leka för hans del och städa för min del. Dock fann inte jag min energi och kraft till städningen (Får bli i morgon)
Kort och gott så avslutade vi dagen med ett lååångt varmt bad.
Han i baljan och jag på golvet.
Snälla någon? ge oss ett badkar!
Strax är det dags för mig att krypa ner i sängen med min bok. I morgon är det äntligen praktik igen.
Har haft "lång-ledigt" på grund av olika anledningar och ser fram emot att komma tillbaka.
Komma tillbaka och få göra något! Få lite rutin på vardagen igen.
Sebbe och gossen ska självklart tillbaka till förskolan i morgon.
Tror nog att båda mina pojkar längtar!


Sv Absolut, kesella med bär är ju rikt med både protein och vitaminer - perfekt efter ett pass på gymmet t.ex. :) dessutom gryyyymt gott!

Allt är kanon här! Själv? :)

2012-01-24 // 15:22:49
» Monia



Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

2012-01-28 // 12:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback