Hej mitt Vinterland

Idag blev det en dag ute i snön!
Jag och Gossen skulle visa för hans pappa vart Tino ska börja på förskola.
Och sedan passade vi även på att leka lite.
Syster/Moster kom också förbi och fick följa med på en sväng ut.
Efter promenad och lek så blev det lite fika/ mellis för gossen.
Idag gottade vi till det med rån och lite skink ost på.
Söta lilla Tino!
Skink ost över hela näsan :)
.
Även mamma och pappa kom förbi på lite fika.
Självklart så slutade dagen med ett varmt bad för gossen.
Efter alla måsten så ska lilla jag ha lite "egen- tid", det innebär för mig nu ikväll lite plugg.
I morgon börjar min praktik. Usch så nervös jag börjar bli.
Det som "skrämmer"/ gör mig orolig mest är att jag inte vet vilka tider jag kommer få.
Vill ju gärna få ihop både till lite" mamma & plugg- timmar".
Men jag är även nervös över att tiderna på praktiken kommer krocka med gossens inskolning.
Hoppas i alla fall att jag kan medverka första dagen!
Åter står och se.
*


» Line

Nu äntligen kan man kommentera. Så fin han är din tino <3

2012-01-08 // 23:12:30

Mysigt :)

2012-01-09 // 20:53:49

Vilka härliga bilder. va söt Tino är =)

2012-01-09 // 21:49:31





Ohh tack så jättemkt :) hon är verkligen hur underbar som helst, precis som sin storasyster <3



Måste säga att ja är bra avis på att ni har snö, här är det bara grönt och mer vår än vinter!

2012-01-17 // 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback