I dag

Tänker inte skriva så mycket om min och gossens dag!
Kan bara säga att det blev en dag i Ryd hos mina föräldrar + lillasyster.
Jag, Gossen, mamma och lillan har självklart varit ute och åkt pulka och lekt en massa i snön :)
Tror nog att jag tyckte att det var roligare än gossen.
Tänker med andra ord ge er en god bildbomb :)
Kan även tala om också att gossen kände sig "stor" idag, han fick åka alldeles själv ner för den lilla backen.
Mammas duktiga kille som satt så bra i en alldeles för stor och lånad pulka!
Men stor pulka innebär att mamma och moster också får åka med några gånger ;)
.
Tino, min älskade Tino!
Mamma är så glad över att just du är min.
Du är min ögonsten, mitt hjärta.
Kan inte tänka mig ett liv utan dig!
Du är det bästa som någonsin har hänt mig
Jag älskar dig min fina prins över allt annat ♥


Hoppas första dagen på förskolan gick bra. (gick inte att kommentera på det senaste inlägget)

2012-01-23 // 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback