Nu kan mamma Erika pusta ut..

Kvällen är kommen och jag har bara varit hemma i några timmar.
En massa kaffe är intaget, för att jag ska orka med allt plugg som ligger framför näsan på mig!
En inlämning blev klar precis nyss, så dags att ta tag i de andra.
Gossen sover så sött sedan 19-tiden. Jag hann både pussa, krama, gosa och leka med min guldklimp innan hans säg ropade på han. Gossen och pappa Sebbe måste ha kört en massa tuffa pass här hemma under dagen, med tanke på att Tino var helt slut!
Första dagen på praktiken är avklarad. Kändes inte alls så jobbigt när jag väl kom dit och fick mitt schema planerat direkt. Det blir dock långa dagar från 7-16 nästan varje dag, förutom helger då det blir kvällar i stället.
Nu vet både jag och Sebbe hur vi ska kunna planera inför de kommande 2 veckorna.
Och äntligen har vi fått tag på en barnvakt (som i övrigt är gossens gamle mormor)
Tacka gudarna för att min mormor finns och ställer upp som den ängel hon är!
Nu under kvällen så har det kommit ännu mera snö :)
Så i morgon eftermiddag/kväll så ska det bli en promenad med mina killar.


» Stina

Va skönt att ni fick ihop dt!

Kraaaamar

2012-01-09 // 21:58:26

när ska lillkillen börja dagis? Vart har ni fått placeringen för honom??

2012-01-11 // 15:19:53
» Linn

Just nu pågår 3st tävlingar i min blogg!

Kanske är det något för dig ? :)



Vinn tandblekning (avslutas 22/1) -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2326254

Vinn valfritt iphoneskal (avslutas 18/1) -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2276225

Veckans blogg (avslutas 22/1) -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2341931



Kika gärna in & delta vad har du att förlora liksom ? :D

För övrigt så hoppas jag att allt är bra med dig & att du haft en bra start på veckan! :)

2012-01-17 // 04:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback