Dags för jobb

Sitter på bussen på väg till jobbet. Solglasögonen är på och jackan är lämnad hemma!

 Känns som om det kommer bli en bra dag :) idag taggar vi för ett pass mellan 7-16 sen tar jag lång ledigt! Blir till att gosa Tino när jag kommer hem då han har spenderat natten hos mamma och pappa. Philip kommer även upp i helgen så lär bli full rulle ;)

      



» Julia

Hej, jätte fin blogg. Verkligen!
Det skulle vara jätte rolig om du vill vara med i veckans blogg och ta en del av alla mina läsare!
Tävlingen avslutas på måndag, OBS SPAMM ÄR TILLÅTET!!
Direkt länk:
http://lullzz.blogg.se/2012/july/veckans-azum-9.html#comment

2012-07-20 // 22:15:34

Vilken mysmage! :)

2012-07-21 // 23:09:42

jo vi hade en jättebra semester tycker jag- kidsen var nöjda och det var uppehåll mest hela tiden=)
men jaaa, de e ju lite drygt när man ska hålla reda på allt själv hela tiden med packning och grejer;)
åhh e du redan halvvägs;O de går undan, fast jag antar att du inte tycker det;)

2012-07-22 // 22:55:26

Fina magen! =) Vet ni om det är en lillebror eller lillasyster? =)

2012-07-22 // 23:05:46

När är du beräknad? Här väntas liten poppa ut i slutet av september :)

2012-07-25 // 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback