God förmiddag

Passar på att skriva ihop ett långt inlägg medan gossen tar sig en lur.
Var tydligen jobbigt att duscha med mamma.
Och med andra ord så har jag övervunnit min rädsla.
Hör och häpna, men jag har aldrig vågat duscha ensam med Tino innan..
Vet egentligen inte varför, men det har alltid varit en säkerhet att Sebbe är hemma och kan ta över när han är färdig i duschen. 
Nåja..
 
 
Igår så kom Tinos moster och hämtade oss. Vi åkte ner till mitt jobb för att besöka Tinos gamle mormor och gamle gamle mormor. Det blev ett kärt återseende då de inte har träffats på ett tag.
Efter detta så mötte vi upp pappa Sebbe i stan för att lämna hans nycklar då jag, Tino och lillan bestämde oss för att ta en tur till granstaden Mariestad.
Vi plockade med oss fika för att gotta oss vid båtarna.
Men vi hann inte mer än dit och gå cirka 20 steg förens hela himlen öppnade sig och regnet började ösa ner!
Med andra ord blev det mys fika i bilen, vilket vi inte hade något emot då vi blev rätt blöta!
 
 
     
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback