God morgon

Ett snabbt inlägg medan jag Sitter på bussen till jobbet. Idag blir det ett pass från 7-16. Igår spenderade jag min lediga dag med gossen, moster Lillan och Sandra :) Vi käkade pannkakslunch inne i stan och handlade hej vilt! Efter att ha gått runt halva stan så drog jag, gossen och lillan vidare för att uträtta lite andra ärenden innan det blev bilbingo på kvällen. Kan lova att hela bilen hoppade av skratt och vi hade det riktigt roligt! Man ska nog aldrig placera mig, lillan och Sandra i en bil! Blev bara en massa tokigheter och tyvärr ingen vinst för någon av oss



» Sofia

Var också på bingo på tisdagen, att vi inte sågs! :(

Svar: Ja, vad tråkigt! Synd att vi inte visste att vi skulle dit båda två. blev det någon vinst då?Kramar <3
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-07-18 // 09:36:55

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om en tävling jag har igång, som du gärna får vara med i :)
http://beabofink.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-en-pino-goodiebag.html#

KRAM

2012-07-19 // 11:25:26

sv: Åh SÅ glad jag blir, tusen tack underbara du! :D
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

2012-07-21 // 18:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback