Redan onsdag

Ja, veckorna springer bara iväg.
Igår avverkade jag ett jobbpass mellan 7-16
Åkte hem en snabbis för att mysa med lilleman innan jag, lillan och mamma drog iväg för att spela bilbingo.
Tyvärr var turen inte med oss, men nära var jag i alla fall.
Kändes lite små surt när man bara va 2 nummer ifrån 10.000 kr!
 
Kom hem för en lite stund sedan. Jag och gossen passade på att ta en promenad innan förskolan.
Och lilla killen gick hela vägen, blev några km i alla fall.
Vädret är helt underbart! Dock är jag helt slut just nu. 
 
Senare blir det ett kort pass mellan 15.30-21.30, skönt med ett kvällspass och även ett kort då det blir ett långpass i morgon från 7-16.
 
- Mamma, titta bussen! 
Älskade fina du!
Du är ljuset i mitt liv ♥
  


Grattis tills bebis nummer 2. Men måste fråga. Som att du trodde att du inte hade gått ås långt som du gjort. Fick du din mens som vanligt eller hur va de? Lite för personligt kanske. Men blev lite nyfiken bara :) Önskar er all lycka! :)

Svar: Tack vem du nu är :)Man har all rätt att bli nyfiken. Jag åt mini-piller under denna period. Och blödde med andra ord inget. Där av så visste vi inte hur långt vi redan hade gått.

Tack så mycket :)
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-07-04 // 17:17:24

Så fin tröja han har på sig lilla T :)
Grattis till graviditeten!! :)

2012-07-04 // 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback