Sovmorgon

Nej, tyvärr inte fram tills nu. Men blev sovmorgon fram till 8 i alla fall :)
hela helgen har bestått av arbete, så någon extra "sov-timme" var otroligt uppskattad.
 
Jag och gossen drog på oss kläder näst in till direkt för att gå ut. 
Vi skulle bara ner till Ica innan frukosten för att handla mjölk så att jag kunde få mitt kaffe..
Men självklart så passade vi på att springa omkring i parken utanför oss.
vi köpte med oss lite lyx-bröd och extra gott pålägg, och passade på att njuta av en lång och mysig frukost stund tillsammans, händer på tok för sällan!
 
Bvc besöket som vi var på i fredags gick super bra!
Tino väger nu hela 11 kg och är 83 cm lång. 
När han fick sprutan i låret så gnydde han bara till. Inga tårar eller skrik var på besök denna gången!
En otroligt duktig liten kille..
Liten.. eeh Lilla kille blev hela 19 månader i går!
Vart har all tid tagit vägen?
 
Tino är en glad liten kid som älskar att springa omkring både inne och ute.
Leka i sandlådan och dansa är stora favoriter.
Klättra på alla möjliga saker lika så.
 
 
Ett snabbt och ihop slängt inlägg.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och njuta lite innan gossen vaknar igen
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback