En sån där dag!

Ja, ibland när vädret är knepigt och skiftar lika fort i från sol till regn.
När humöret är på botten och man inte direkt har lust med nått..
Då är det för j*vla skönt att bara ha en sån där dag.
En dag där man endast lyfter sitt finger för att byta blöja eller för att ge gossen mat.
Ååh underbara dagar då man bara är, som tyvärr är för få nu för tiden då det alltid är full fart.


Så nu tänker jag fortsätta med en sådan dag och bara vara.



Sv: Tack fina du! :D Älskar deras skötväskor. Är i behov av en just nu, och letar som en galning på internet. Hoppas någon säljer en fin för ett bra pris :) Jobbigt att tappa matlusten :/ Får du i dig något?
Kram

2012-06-17 // 22:05:34
» Jaana

sånna dagar kan vara helt underbara ibland :)

2012-06-18 // 07:46:21
» Jaana

vi ska vara hemma hos oss, hade tänkt att vara ute i stugan men det kommer fler dar. Så det blir jag, min sambo, min bror och hans tjej, min farbror och kusin.
Vad ska ni hitta på? =)

2012-06-21 // 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback