Gårdagen i Hjo

Igår följde min mamma och lillasyster med för att plocka upp gossen från förskolan.

Vi drog oss direkt bort till sommarstaden Hjo där vi stannade till hos min farmor för lite fika och mys i solen.

Efter att vi hade suttit där och glassat en stund och fika med både glass, jordgubbar och kakor så bestämde vi oss för att gå bort och kolla på alla båtarna :)

Kan lova att gossen njöt som bara den och ville visa oss varje båt!

 

Måster ju bara lägga till att moster Lillan har varit i turkiet en vecka (där av hennes bruna färg)

 

 
          
 


Haha, ofta du var tvugen att skriva ut det! :) Tror allt du är lite avis din tönt.. Helt underbar dag <3

Svar: Jaaa, annars får ju alla för sig att jag är en blekfiiis :) Vilket jag i och för sig är <3
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-06-21 // 14:14:56

Hjo är såååå vackert...Fina foto!
Själv bor jag mitt i Hamnen hihi/Midsommarkram

2012-06-21 // 16:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback