Just nu..

Äter vi vattenmelon för fulla muggar!
Dock blev det inte många biter, så nu slinker det ner en halv banan hos gossen också :)

 

 



Ja. Jag ska börja läsa, jag har ju inte direkt varit någon plugghäst. Har varit så förbaskat trött när jag börjat. Så jag har gett upp. Nu ska jag plugga gymnasiet, eftersom jag inte gått d. Har bara läst Matte A och Svenska A! Så ska börja läsa Svenska B nu.



Näe, hittade inget speciellt. :)

Vad ska ni göra i helgen då?

Kram

2012-06-13 // 20:36:54

Sötnos! :D



Sv: Hehe då måste du ha varit bra på att gömma kilona ;) Vägde Tino mycket när han föddes?

Folk frågar mig ifall jag verkligen har lagt på mig någon vikt denna graviditet, om man inte tittar på magen. Men det har jag verkligen och är inte alls lika "smal" som jag var innan. De 15 kilona måste ju ha tagit vägen någonstans :P

Kram

2012-06-13 // 23:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback