Klant mamma!

Underbara lärare! Ja det kan man lugnt kalla mina lärare på Komvux.
Stressad kommer jag näst in till springandes in till skolan. Misstänker att något är fel när klockan blir kvart över 8! Jag och en annan tjej sitter helt förtvivlande och ensamma då vi trodde att vi skulle skriva prov klockan 8!

Får tag på min lärare M som små skrattar åt mig och säger att jag är lite förtidig. Det var nämligen ingen provtid på morgonen, den äger rum på e.m!!
Ååh min dumma idiot!
Men snälla M lät mig skriva i alla fall.
Så nu får det bära eller brista.
Mitt sista prov för denna terminen och jag hoppas verkligen att det går vägen.
Nu ska jag hem till mina pojkar och mysa :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback