Lilla magen

Ja Tiden bara springer iväg. Alla veckor bara springer iväg och magen har redan börjat ta form!

När jag väntade lilleman så blev det tydligt först runt vecka 20-23.

 

Den 13/4 så fick vi ett plus på stickan. 

Jag och Sebbe trodde att vi var omkring vecka 4 som max. men det visade sig att vi hade otroligt fel när vi var inne och gjorde vårt första vul.

Vi var redan i vecka 10! (9+4)

Efter detta chock besked så åkte vi direkt hem och funderade,  jag var mest orolig över var skolan..

Vi viste vad vi ville, och inget kunde väll egentligen ändra på detta.

Men ville ändå få ett "godkännande" från mina lärare.

Detta låter säkert super dumt, men eftersom att jag tar min examen den 21/12 så ville jag veta om det fanns en möjlighet till att studera det sista hemma, då jag förmodligen inte kommer hinna klart!

De gillade min ide och tyckte att vi skulle klara detta tillsammans.

 
 
Vecka 18 (17+2)


» Nina

sv: min dag har också varit bra! :)
har det varit soligt hos dig?
toppen! här är inlägget: http://ninnisscraping.blogspot.com/2012/06/gardagens-blogg-dagens-blogg.html

2012-06-28 // 21:44:56
» Jaana

vaaa! :O fasen va roligt och jätte grattis te er båda :D

2012-06-29 // 06:59:31

oj men va skönt och slippa "vänta" de där första veckorna haha;) de e ju ändå de drygaste;) har du mått bra förresten?

2012-06-29 // 10:53:02

Stort grattis till graviditeten och så fin mage! ;)

Kram

2012-06-29 // 23:42:03

Grattis. Jag förstår varför du vill klara skolan, det är ju något för bara dig.. och lycka till med allt. =)

2012-07-10 // 13:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback