Nationaldag

Nu är även vi på väg mot Karlsborg för att fira denna nationaldag!
Det gossen ser fram mest emot är nog ändå den omtalande glassen som mamma har lovat :)



sv: förltå för ett sent svar!

Ja hittils har min dag varit bra :) hur har din varit?

kram

2012-06-06 // 12:32:55

Snällt! :)



Idag är vädret ganska fint här, sol och lite molnigt till och från, men jag klagar inte .:)

Ja, idag blir det en lugn dag. Har haft lite besök här nu på dagen :) Har precis lagt sonen för att sova middag men han ligger bara inne i sängen och leker hör jag :') Sen får vi se om vi hittar på någonting när min man kommer hem då han jobbar idag.

Vad ska ni hitta på idag då?

Kramar

2012-06-06 // 13:01:13

Sv: Ja vi har också sjukt trist väder! :( Hoppas det vänder snart!

Kram!

2012-06-06 // 15:35:09

SV; Jag ska ha gips i 6 veckor nu :)

2012-06-06 // 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback