Slut på denna termin

Ja, ännu en termin har just tagit slut!
Med bättre betyg än förväntat kan jag gå på en liten ledighet innan sommarviket drar igång :)
Känns otroligt bra och jag är mer än nöjd! Nu gäller det att samla alla tänkbara krafter till höstterminen som är den sista! Den kommer bli otroligt tung, men jag ska minsann klara av den :)

Som jag nämnde tidigare var gossen på utflykt idag med förskolan, det hade gått super bra och han hade gått hela vägen dit och hem! En stolt mamma som hämtade Honom idag :)

Slänger in en bild på gossen när han testar pappas hörlurar

 



ja de e nog så med planeringen;P man skaaa inte planera helt enkelt;)

tack-kände att de behövde somras till lite på bloggen, den gamla var rätt höstig;)

va spännande med utflykt! brum har inte haft nån riktig än och hon har missat en del av de roligaste sakerna nu på sistonde men de tar vi igen till hösten då hon hoppar upp en avdelning=)

hur länge har du sommarledigt innan du börja jobba då?=)

2012-06-05 // 22:20:06

Ja, vår helg har varit bra och nu är det snart helg igen! Så fort som veckorna går så har vi snart vår bebis här. Weee! Kram!!

2012-06-06 // 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback