Fredag

God morgon!
Sitter just nu i skolan och väntar på att en föreläsning ska börja kl.9!
En halv stressig morgon då vi har kört genom hela stan för att lämna av gossen hos hans moster.

Igår var det en otroligt fin dag. Jag och gossen var som sagt ute och lekte hela eftermiddagen. Men när regnet kom så drog vi oss hemåt. Det var kul att leka med Elias tyckte Tino. Men Gud så trött han var efteråt. Tar på krafterna att ligga på topp! Hehe
Slänger in några bilder på en riktig skitunge som kom hem frön dagis igår. Vet inte riktigt om vår lilla gosse förstå att man ska stoppa maten i munnen ;)



Tack :), jo jag har haft en bra dag. Du då?

2012-03-30 // 16:53:55

Nej, jag trodde ju eftersom de va total utförsäljning skulle de vara minst 40% rabatt, men ack så fel jag hade.



Jag läser till undersköterska med inriktning till Barn & Ungdomssjukvård och psykiatri

2012-03-30 // 20:54:20

Så himla söt!

2012-04-09 // 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback