Tisdag

Härliga Tisdag, man känner att veckan börjar ta fart efter en måndag som inte är annat än slö!

Gossen har spenderat sin f.m på förskolan, Jag och Sebbe har haft en "hemma dag".
Känns konstigt att vara hemma bara vi två. Det är tyst och lugnt. Gossen saknas!
Men vilken tur att de timmar han spenderar på förskolan går snabbt.
Jag och Sebbe hann med att ta tag i den enorma stora tvätthögen som skulle vikas efter gårdagens tvätt och även disken.
Jag hann även med att plugga lite innan vi gick ner mot förskolan för att plocka upp vår saknade familjemedlem.
Hemma blev det en massa bus och stoj med en super trött liten kille.
Vi fick göra allt för att Gossen inte skulle somna för tidigt (17.30!!)
Gossen tyckte nog att mamma och pappa var elaka när han kom gående med "Herr Giraff".
Han fick ett prompt Nej utav både mamma och pappa, och löste problemet själv genom att lägga sig på golvet.
.
image description
image description image description



jo allt är bara bra! tack! jo jag har bara varit hemma så dagen har nog varit ganska bra dudå? :)

2012-03-27 // 21:26:04

naw sötnöten=))

veckan e som vanligt fullbokad med bebisfikor och små äventyr=) själva då??

2012-03-27 // 21:34:47

sv: det är faktiskt första gången vi ska göra smörgåstårta, så det återstår att se hur resultatet blir ;)



Kommer ha fullt upp med tvätt och städ inför kalaset, man hinner inte hålla efter så bra med en liten hemma. Men det måste ju vara fint när gästerna kommer ;)

2012-03-28 // 10:43:25

Tack för den fina kommentaren i min blogg! :) Måste säga detsamma - härliga bilder och fin blogg! =))

2012-03-28 // 13:13:27

Hejsan! Det är så att jag har ett sammarbete med designbyMW och får därför möjligheten att lotta ut ett valfritt smycke från hennes webbshop, är du intresserad? Anmäl dig i så fall här! http://fahlgrenanna.blogg.se/2012/march/vinn-ett-smycke-fran-designbymw.html#comment

2012-03-28 // 15:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback