Finns inga dåliga ställningar..

Nej Inte enligt gossen i alla fall :) Goa underbara Tino <3
Nu ska jag ta och stänga ner och förbereda mig inför natten.
I morgon väntas praktik med ett pass mellan 7-16! Klockan ringer tidigt med andra ord redan 04.30..
Har spenderat min kväll med att plugga x-antal timmar. Skönt att ett arbete snart är färdigt i alla fall!



hihih det återstår och se :D

2012-05-15 // 10:26:06

Hej



Ja det är skönt och äntligen kunna planera sitt liv lite iallafall än har man tråkigt nog inte fått alla jobb tider.



Namnet Tino fastnade jag för redan då jag fick min första son och såg det namnet på unga mödrar från Norge eller Danmark mi9nns inte vilket så det namnet har jag gillat snart i 4 år . För jag vill ha ovanliga namn ..



Ha en bra dag

2012-05-15 // 10:30:44

Men gud så sööt!

2012-05-15 // 17:41:54

Tack snälla du för din kommentar! Mötet gick, men vi var helt slutkörda efter och är det fortfarande.



Usch din stackare! Så tidigt får INGEN kliva upp!

2012-05-15 // 23:00:31

haha, ja alla har sin egen stil! Söt!



Min vän har startat en second hand på nätet som riktar in sig på barnkläder av finare märken för billigt pris, ett tips för dig med småbarn: http://newin.se/



Ta hand om dig!

Evelina

2012-05-17 // 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback